Tema: Re: Teises aktai susije su individualia veikla pagal pazyma
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-13 08:00:25
Jei draustas kitur (pvz dirbi kasdieniam darbe), tai mokėti PSD nereikia

"cD-r0m"  wrote in message news:iqhkup$jc6$1@trimpas.omnitel.net...

Trumpai ir aiškiai, Ačiū..
> S/f reikalinga, kvitas - kai gauni grynus pinigus.

Supainiojai :)
> pikti liežuviai kalba kad yra PSD minimumas. Jo užtikti, kai jau esi
> draustas PSD/VSD, man nepavyko.

Čia panašu kad nieks iki galo nežino.. Ar man reikia PSD minimumą mokėt už
mėnesį, kurio metu iš IDV pajamų negavau, ir esu draustas kitais šaltiniais.
Kaip išvis tą mėnesį nurodyt, jei deklaruojamos pajamos metams?

VSD įstatymas yra labai sudėtingai surašytas mano nuomone :)