Tema: Re: Teises aktai susije su individualia veikla pagal pazyma
Autorius: ejs
Data: 2011-05-14 17:22:00
2011.05.14 14:34, Laimis rašė:

> Neabejoju, kad tikrai skaitei gana vienareikšmiškas formuluotes, kaip
> „per mėn. 9% MMA (800 Lt.)“. Jei konkrečiau, tai 17.9, 17.10:

17.4. Fiziniai asmenys, kurie verčiasi individualia veikla, išskyrus
asmenis, nurodytus šio straipsnio 5 dalyje, ir asmenis, kurie verčiasi
individualia žemės ūkio veikla, tačiau kurių pajamos iš šios veiklos
nėra apmokestinamos gyventojų pajamų mokesčiu pagal Gyventojų pajamų
mokesčio įstatymo nuostatas, moka 9 procentų dydžio privalomojo
sveikatos draudimo įmokas nuo sumos, nuo kurios skaičiuojamos jų
socialinio draudimo įmokos.

Preziumuojant kad darbovietė ir dirbantysis sumoje jau sumoka 9% nuo
MMA, užsiimant IV PSD mokama suma turi būti 9% nuo sumos, nuo kurios
skaičiuojamos jų socialinio draudimo įmokos.
17.9 ir 17.10 punktų sąlygos tenkinamos.

--
ejs