Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Globetrotter
Data: 2011-05-08 14:32:39
"razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message news:ipmb65$q5f$1@trimpas.omnitel.net...
> nustebtum kiek ju vaziuoja po atstojaus. vienas is pavyzdziu: keltas
> svartuojasi 16 wal, 10 wal traukia is kakliuko.
>
> as uz tai, kad idetu sunkvezimiuose alkotesterius, kurie pastoviai matuotu
> garu koncentracija kabinoje...

nemanau, kad alkotesteriai kabinoje iseitis. Visu pirma, tai papildomas irenginys, kuriam sugedus nepristatys laiku krovinio arba, dar geriau, reiks nutempt nevaziuojanti sastata nuo kokio autobahno su kokia keturzenkle Eur suma. Antra, vairuotojai labai imlus "apipisinejimams", tai sugalvos koki "sviezio" oro padavima i ta alkotesteri ir tiek ziniu. Mano nuomone, geriau stacionarus alkotesteriai, kurie galetu buti irengti salia transportininku "svarstykliu" arba mokamu keliu punktuose.

P.S. buvo praktikoje vienas atvejis, kai alkotesteris sugedo, tai vairuotojas pasinaudojo avariniu (atsarginiu) variklio uzvedimo mygtuku. Tai va, yra apsauga, bet nekokybiska.