Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-03-28 15:32:36
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:implfl$anf$1@trimpas.omnitel.net...
> is kitos puses - kiekvienas anonymaistis gales skusti bet ka ir policija tures reagoti?
> todel anonymiskumasmatomaiir nepriimtinas.

Kai policija sugebės užtikrinti asmens duomenų apsaugą nekvestionuojamai, tada ir anonimiškumas baigsis. Dabar gi ne kiekvienas turi laiko ir pastangų potencialiai prisiimti pasėkmes. Galiausiai yra abonento numeris ir telefono aparato IMEI - norės - atsikas, bet privalės praeiti krūvą procedūrų, gauti orderį, o kas norės - neleis atkasti - naudos išankstinio apmokėjimo paslaugas ir aparatus be/su klastotu IMEI. Visi kiti, "normalūs" papuola į 95% vidurkį.

Nes visų pirma eina nusikalstama veika ir jos sutramdymas, kuris teikiamas visuomeniniais pagrindais. O jei man reikia dar prisistatyti - tai gal aš ir geresnį aptarnavimą galiu užsisakyt? Arba jeigu nemokėjau PSD - tai gal ir policijos apsaugos nenusipelnau?...