Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Domas J.
Data: 2011-03-28 03:34:12
Bandyta savo kailiu :) Reakcijos lygiai 0. Vaziavau gal 8-10 minuciu
salia tokio, skaiciuojant nuo skambucio ir isaiskinimo 112 operatorei
momento. Buvo labai tiksliai apibudinta kas, kaip ir kur. Pasiklysti nei
vienai pusei nebuvo jokiu vilciu. Nors, vienok, tai atrakcija: pirma
karta lenkiau masina kuri vaziuoja juda i tave jau esanty
priespriesineje juostoje, o vairuotojas tuo tarpu miega arba ziuri i
stoga apatisku zvilgsniu.