Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:34
ismokt vaziuot, as jau 15 metu nepatekau ne i viena situacija kuria butu
verta nufilmuot, o vazineju nuo 30 000- 60 000 anksciau iki 120 000 km
dabar, per metus. nu buna komisku situaciju, taip, buna nesusijusiu su manim
ivykiu, bet kad tai but aktualu man... greiciau pats baika zasinui vokieciui
kuris nervina savo formaliu taisykliu laikymusi, iskreciu :DDD

--
vyt/ /
BMW E34 524td,