Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Vasaris
Data: 2011-04-05 07:17:57
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:in7416$56o$12@trimpas.omnitel.net...
> ismokt vaziuot, as jau 15 metu nepatekau ne i viena situacija kuria butu
> verta nufilmuot, o vazineju nuo 30 000- 60 000 anksciau iki 120 000 km
> dabar, per metus. nu buna komisku situaciju, taip, buna nesusijusiu su manim
> ivykiu, bet kad tai but aktualu man... greiciau pats baika zasinui vokieciui
> kuris nervina savo formaliu taisykliu laikymusi, iskreciu :DDD

Ego liejasi per kraštus? Kelyje matai paukščius? Nervina taisyklės? :-)

Ar supranti, kad pagal rašymą kitam žmogui tavo aplinkos vertinimas gali atrodyti, švelniai tariant, iškraipytas?

Aš per 12 metų stažą, ridos bus ~400 kkm, neturėjau nė vieno nuleisto rato ir su dujiniu baku vietoje atsarginio, niekada nesivežiojau jo. Bet tai priskiriu sėkmei, o ne savo savybėms prižiūrėti padangų kokybę, slėgį, ratlankio kraštų būklę, ventilius.