Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-27 22:00:44
esme, kad paskambines policijai norejo buti anonimu.. ir policija kaip
suprantu todel nereagavo.. nes pati policija greiciausiai nebutu uztikus
darant chuliganizmo ir butu reikeje liudininku..
o siaip policijai galejo ir prisistatyt..   nori pagalbos, bet noriu, kad
nieks nesuzinotu kas as toks.. keista..