Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Vytautas
Data: 2011-03-27 14:23:21
keletas variantu:
pristabdai/sustoji kol tokie chuliganai nuvaziuos
skambini ir sakai, kad itari kad priekyje vaziuoja neblaivus. labai greitai
sureguos.
apie 4.30 ryto darbo diena vaziavau is pnvz i vln. visas neissimiegojes ir
siaip pavarges (bet blaivus 100 %) ir pries pat vilniu paplaukiojau po kelia
savo eismo juostos ribose (masinos kazkur gale vaziavo) ir prie seniu
atsivijo diskotekos vyrukai ir sako: gavom pranesima is kito vairuotojo, jog
itaria gal neblaivus vaziuoja su tokia tai kokia masina. (langai buvo
aprasoje, nes dar pora keleiviu mieganciu blaiviu veziau). patikrino
dokumentus ir viskas, sako matom kad blaivus ir t.t.