Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: fkt
Data: 2011-03-29 09:02:10
o kam tas rašymas?
kai taranuoja dviratininką, vietoj iškvieti policiją, atvažiuoja ir įnirtingai ieįko įlenkimų, nes jiems kitaip nedaeina, kad gali būti įvykis be skardų sulankstymo.
ir po visų parašymų nusprendžia, kad nieko nebuvo, viskas tvarkoj.
O čia išvis net kontakto nebuvo, tai kokie dar rašymai.

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:imqh4r$jjb$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kad pasake, tik nenorejo pareiskimo rasyt...
>
> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message

>>> subinen... Zodziu prilipo prie masinos ir kuri laika bande sukelt
>>> avarines
>>> situacijas. Pazistami nepasimete skambino policijai, numerius diktavo,
>>> bet
>>> 112 sake anonimiskai neregistruoja tokiu pranesimu ir niekuo negali