Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Zyza
Data: 2011-03-27 13:20:19
As asmeniskai juos is dalies suprantu - kas ten susisvies kazkokiam idiotui,
jei iki teismo daeis ir susidurt tiesiogiai reiks (dar po to sugalvos
persekiot ar netycia kada masina subraizyta bus galima rast... esu girdejes
ir apie tokius atvejus). Gal cia visi sedintys spintos, kasdien su tokiais
susiduria ir nebijotu gatveje santykius aiskintis, bet ramiai gyvenantiems
zmonems, specialiai vengiantiems bereikalingu konfliktu, tokie dalykai yra
stipriai nemalonu.