Tema: Re: Auto chuliganu tramdymas
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-27 22:09:33
na tai ir klausimas.. ko sieke posto autorius? pagaidint 112? mano galva tai
nepavyko.. jei jau bijai vaziuot, nes manjakas persekioja.. tai pasisakyk
kas tu toks ir t.t. ir atvaziuos ekipazas 100%.. o dabar panasu i vaiku
zaidimus.. ir kai atvaziuos ekipazas.. sakys.. "rasysit?" greiciausiai
skambines pasakys.. "ai tiek to"..
o siaip istorija nutyli is kur atsirado "manjakas" ar patys tik pasustravot
nebande pries tai....   "pavyko pabegt"... tai jei vaziuoji paskui manjaka..
kazkaip sustot ar nusukt  ner bedu.. netikiu, kad manjakas vis apsisukdavo
ir vydavosi vel.. vistik vaiku darzelis kazkoks..