Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: KEdas
Data: 2011-02-04 12:07:48
2011.02.04 08:19, Glebas rašė:
> Kedai, na atsakyk man prašau:
> Žmonės mato, kad kažkas atsinešė kuprinėse akmenis, kad čia tuo bus
> blogai - skraidys pasiklydusios guminės durnės, pareigūnai mojuos
> pagaliais ir t.t. Jokios panikos, minios afekto būsenos ir panašių
> dalykų nėra - pats rašai, kad žmonės stovi atokiau ir pasyviai stebi.
> Tai kaip protingas, mąstantis žmogus atsakyk - kokio velnio stovėti ir
> vėpsoti, o ne eiti šalin? Kad sulaukti tos paklydusios guminės kulkos,
> ar šiaip, nesinori protelio įjungti ir reikia kaip durniukui padalyvauti?

O ko tu manęs klausi? Aš tik trumpam stabtelėjau pažiūrėti kas vyksta.
Kiti gal irgi tik trumpam stabtelėjo.
Važiavau namo iš Žvėryno, tai teko pasinaudoti naujuoju tiltu, nes
kelias per senąjį buvo užtvertas policijos ir į juos akmenis mėtančių
kelių „profsąjungiečių“. MKN policija be didelio varo galėjo tuos
chuliganus apsupti ir susodinti į voronoką, bet kažkodėl to nedarė.