Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: Glebas
Data: 2011-02-03 14:58:16
Teigi, kad ta minia buvo afekto būsenoje (kalbam apie seimo langų daužymo
akciją)?
Man atrodo (kiek teko matyti video medžiagos), tai ten nebuvo nei panikos,
nei afekto būsenos... Buvo kas lakstė ir daužė jausdami malonumą, o kiti
stovėjo ir vėpsojo kiek atsitraukę.
Pažįstami keli buvo, bet vos akmenys pradėjo skristi į langus, tiesiog
ramiai pasitraukė be jokių pasekmių.

p.s. kaukes, kuriomis užsidengė veidus ko gero irgi neaiškios būsenos būdami
įsidėjo kišenėn eidami į mitingą?