Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-03 13:07:53
Mano tevukas buvo nemaza shishka prie zastojaus. Kai gryzdavau gaves i
snuki, neklausdavo, kas dave. Pirmas klausimas - ko ash ten ejau? O
vaizdelis is skirtingu barikadu pusiu visada ir atrodys skirtingai.

"Tomas"  wrote in message news:iie1o3$gah$1@trimpas.omnitel.net...

Nugi teisingai ironizuoji, bet turiu pakankamai pagrindo manyti taip, kaip
manau. Tadien ryte teko kalbetis su seimo darbuotojais, kurie buvo viduj,
reakcija buvo panashi i tavishke :) Po renginio - nebe.