Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: Faktas
Data: 2011-02-04 10:36:59
nežinau ką tu vadini minias efektu ir ar ten buvo. aš nemačiau.
bet jei ten minioje dalis žmonių ėmė elgtis taip, kaip patys nesielgtų, bet šiuo atveju prisijungė prie kitų taip besielgiančių,
tai kažkaip abejoju ar tai nesivadina minias efektas. net jei šalia ir buvo tokių, kurie atsitraukė ir niekur neįsijungė.