Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-02-03 14:02:07
Jei vagį pasiveji ir nori atimti savo rankinuką - tai nėra jokia būtinoji
gintis. T.y., žaloti jo negalima jokiais metodais.
Tačiau jei jis atėmimo metu priešinasi - kitas reikalas.

"Virgis"  wrote in message news:iidi6a$l0b$1@trimpas.omnitel.net...

Saunuolis, bet tures dar problemu. Pvz. jei is jusu iranku strauke rankine
ir jus vagiuka pasivijote - atiminekite ja LABAI atsargiai, nes jei jis
pargrius, ir nors truputi susizalos, busite apkaltinti ir turesite rimtu
bedu..