Tema: Re: Butinoji gintis
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-03 13:47:51
Didesnioji dalis atejo pareiksht protesto, jie nei mete nei ka. Kodel jie turetu eit ish ten..? Jie turi tokia teise - protestuot priesh tai, kas jiems nepatinka. Tu ten nestovetum - na gal neturi jokiu pretenziju seimui, tai ko gi tau ten stovet. O uzh shukavimus gaut banano ar kulka - truputi pereboras, nemanai..?