Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: svyt
Data: 2010-11-05 17:09:52
tavo ivykis uzregistruotas ir net siek tiek tirtas, perziuretos duonbazes ar
sitas adresas nesusijes su kokio sulaikyto ta diena girto vairuotojo.
nors man tai buvo topas kai draugui nutempe masina mat ne vietoj stovejo,
tai policija ieskojo 3 menesius, poto atsiunte rasta kad nerasta, po dar
keliu men atejo saskaita susimoket uz puse metu praastovejusia masina
giraites aikstelej. tai buvo pries 15 metu... iesko masinos, ir pro ja
seklys i darba vaiksto ir nemato.
--
vyt/ /