Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 09:32:41
o tipo kam nors skauda galva del tos statistikos. Na per kokius rinkimus gal pakarkses ar pan. ir vel uzmirs ta statistika. Beje, didele neigiama statistika gali buti net pageidaujama, nes tada galima prasyti didesnio finansvimo, aiskinti kad pareigunai apkrauti nespeja, ir t.t. Kaip paziuresi.
O as manau, kad man asmeniskai butu vistik geriau nutraukimas ir galimybe ta sprendima skusti ir toliau aktyviai veikti. Nei gulinti byla stalciuje, kai veiksmai nevyksta, atsakymo jokio neturi, ka paskusti nera ir t.t. Ir taip tesiasi 10 metu, kol sueina senatys ir naturaliai numirsta sis reikalas.

T:)