Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 12:35:01
Logika tame, kad geriau zinoti, kad byla nutraukta ir tada arba susitaikai su tuo arba skundi. Nei situacija kai formaliai byla tyriama, i klausima kaip sekasi gauni atsakyma vysksta tyrimas ir taip kol baigsis terminai (senatis). Nezinau kokios galimybes butu skusti del tyrimo nevykdimo. Gal ir yra, bet...

T:)