Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-26 09:49:39
Nifiga - labai lokaliai. Jei mano kieme kazkas isdauze mano automobilio langa ar padare panasia zbitka, man atrodo visiskai normalu pasiklaust pas kaimynus ar niekas nieko nemate ir tokia informacija pateikt policijai. Galima atsistot i kita poza "mentai neiko nedirba, ash jiems moku alga, tegu eina ir iesko". Bet... Pirmiausia ,kad ir kiek jam moketu ir kiek jis dirbtu, labiausiai suinteresuotas, kad zulikas butu pagautas yra ne jis, o butent ash. Policijos tyreju etatai nera begaliniai ir net jei laikyti juos visus tinginiais, taciau darbu jiems uztenka. Todel zinau, kad mano reikalui jis gales skirti laiko X, per kuri gales atlikti veiksmus Y. Jei jis prades vaiksciot po kaimynus, nepadarys visiskai nieko. Jau nekalbant apie tokio vaiskciojimo efektyvuma, ypac darbo metu. Todel, jei kazkas dirba prastai, nemanau, kad galima ji motyvuot atlikti darba gerai, reikalaujant daryt ganetinai beprasmius veiksmus - visdelto yra ir zmogiskasis faktorius. Medikai sako pas mus irgi labai blogai dirba. Taciau ash kai persalu, pirmiausia ikalu koki paracetamoli ir bent jau pasimatuoju temperatura. Ir nuejus pas gydytoja man nekyla noras i klausima "Ar turite temperaturos?" atsakyt, kad "O iš kur aš žinau - tu medikas, tu ir matuok, eisiu matai, aš dar pinigus termometrui leisiu - medicina gi nemokama".

"amenox"  wrote in message news:ia5r6g$9b9$1@trimpas.omnitel.net...

Linas matyt turejo galvoj globalia problema, policininkai tai tie patys
zmones kaip ir mes ir jie elgiasi taip pat kaip ir musu visuomene.