Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 12:51:51
ai, jei tau px tai tebunie. Bet man geriau zinoti kas vyksta, nei buti nezinioje ar gauti formalius atsakymus "vyksta tyrimas".
Apie tyrimo kokybe as nediskutuoju, nes tai visai nepriklauso nuo to ar nutaruke ar ne. Nes galimi varinatai istyre, nenustate ir nutrauke, arba netyre, nenustate ir nutrauke. Abiem atvejais pasekme ta pati nutrauke.

T:)