Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 09:36:52
va cia tai teisingai.
Bet nezinant Kedo situacijos, kas kaip ir kiek ten nukentejo, ka buvo galima is tiesu padaryti ir ko nepadare tai sunku pasakyti ar pareigunai tiesiog nieko nedare ir numarino, ar vis delto dare ir nepavyko. Na pvz. ka tu ten gudraus nustatysi, jei as su savo bamberiu ilenkciau kitai masinai dureles? Sukiu nera, ant dureliu geriausiu atveju mano dazai, ar plastmases/gumos juodas bruksnys.

T:)