Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-21 13:07:01
Visu pirma i pradine grandine po nutraukimo tu turi dvi galimybes skusti arbe ne. Jei supranti, kad is tiesu beviltiska tai ir neskundi, jei manai kad tyrimas buvo blogai atliktas skundi (terminai, skundimo tvarka ir t.t. pakankamai aiski). Kai tyrimas nera nutrauktas as asmeniskai nelabai zinau kaip skustis, kad tyrimas per ilgai atliekamas ar visai nealiekamas.
Visu antra, kol nebaigtas tyrimas yra teoriniu galimybiu, kai "pakimba" kiti procesai. Na paiimkime ta pati kad ir kki draudima, draudimas gali atidelioti zalos atlyginima kol negaus pisulkos is policijos, o policijoje vyksta tyrimas jau...

Ir beje, kuo skirsis tyrimo kokybe, nutraukus po menesio ar po 10 metu?

T:)