Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-20 12:22:35
man irgi tas uzkliuvo :) Galvoju, kad cia tik dalis standartine bus, bet paskui ziuriu surasyta, taip, kad tiktu visiems tokiems atvejams kai apgadinta stovinti masina. Na belieka pagirti, uz darbo optimizavima :)
Bet ziurint is kitos puses, tai kas belieka kai nera liudininku ir negalima surasti kaltininko (sakykime bent minimaliai jo ieskant).

T:)