Tema: Re: Policija mus gina :(
Autorius: Fred
Data: 2010-10-23 16:28:53
Jei as buciau vairuotojas, butinai automobilyje isistatyciau kamera, stebincia viska, kas vyskta priekyje kelyje. Ko gero, ir i gala viena statyciau, na ir dar po viena i sonus :) Kad paskui irodymui butu, kas kaltas, kas nekaltas. Kazkokios ten yra specialios sistemos, kur kartu ir filmuoja, ir greiti rodo, youtube vaizdai is tokiu neretai matomi. Kol kas gi galvoju tokia tiesiog su izoliacija aplink galva apsivyniot, viena i prieki, kita - atgal, kad saugiau vaiksciot jausciausi :)