Tema: Ats.: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Blynas
Data: 2010-06-03 08:55:49
O tu, žiūriu, po truputį pradedi galvot. O dabar, žinodamas, kad yra skirtumas tarp savanoriškos aukos ir paslaugos kainos, vystyk mintį toliau ir pasiaiškink, kodėl bažnyčiai suteikiami atskiri statusai ir padėtys, kodėl... M?

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:hu7cfv$pfp$1@trimpas.omnitel.net...