Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-01 18:01:25
Sutaries nepapostinsiu, pasakysiu kaip yra. Baznycia nusiperka pastata ir
nusprendzia kad cia bus viesbutis. Taciau viesbutis negerai - reiks taksus
moket. Todel ka darom - isteigiam vieshaja istaiga, pavadiname ja
"Kalabybiskio parapijos Švenčiausios Onos Škaplierines emimo dangun
piligrimu svečiu namai". Nu viso to reikalo nerašom aišku - iškaboje tik
trumpai ir aiškiai - "Viešbutis", kad zmoniu neklaidint. VšĮ aišku dirba ne
pelno tikslais, iš piligrimų surenkamos lėšos, kurios be abejo skirtos
padenti apgyvendinimo išlaidoms be abejo eina tik viešojo intereso
tenkinimui. Buvau aš tuose svečiu namuose prieš kažkiek metų. Neblogai siela
atsigavo - su mergom, šnapsu, žole ir kitais blackjacka'ias - kas tik ko
norejo. Ir dabar dar kartais apsilankau, tik aisku ramiau - amzius nebetas.
O ir del nuolaidos nesunku susitarti - tik pazadi, kad ne VšĮ saskaitos
prašysi, o nedidele aukele prie pliusiuko paliksi.