Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-01 18:05:24
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hu33t4$6je$1@trimpas.omnitel.net...
> ash dirbu ne lietuvishkoje kompanijoje, kuri lietuvoj net uabo neturi, bet mokeschius - legaliai ir shvariai ir nemazhai - moku lietuvos valstybei, ash neslepiu pinigu, nesukchiauju stambiu mastu,

O kaip tu juos moki, jei darbo sutartis sudaryta su uzhsienio kompanija, kuri JA Lietuvoj neturi..?
Ar moketum mokescius, jei turetum galimybe nemoketi...?

bet heck - ash neesu dievulio tarnas, morales veidas ir visuomenes patarejas - matyt jiems esti kitokie standartai - kitaip tariant ish tavo teksto ir pozos ash suprantu, kad plauti pinigus bazhnychioje yra moralu, grazhu ir dievishka, nes ji pavaldi vatikanui? ar plauti pinigus, dulkint smegenis tamsiems zhmonems, pist berniukus (ir mergaites), bet apsimetinet, kad yra shventos aveles, ganytojai, dievulio ruporai ir tiesiog gerio ir moralumo isikunijimai, kunigeliams yra galima, nes jie yra paliteti isivaizduojamu draugu? wtf is wrong with you?!

Nereik ish naujo virkaut, esu skaites senesniuose tamstos postuose

> beja, kauno energija priklauso gazpromui, reishkia kiek jie daro visokiu kuniu, kiek nepagrystai kelia kainas, ar nemoka mokeschiu (sakykim) yra ne lietuvos reikalas, nes tai rusu imone? kazhkur mes idomiai mastom

Bazhnycia kainu nekelia, nei pagristai, nei nepagristai, jie ishvis praislisto neturi. Nori moki, nori nemoki. Nelaiko jega pririshe – nepatinka aptarnavimas ar dar kas nors, gali nesikreipt, arba gali pasirinkt konkuruojancias firmas – vien tik laisva valia vieshpatauja. Radai su kuo palygint, kauno energija :)