Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-01 15:08:10
Beje Toxi, kodel visi mirtingieji. Gal nori pasakyti, kad nors vienas valstybes darbuotojas, kuriam alga mokama ish biudzheto, sumoka nors viena lita mokesciu..? Yra "alga ant popieriaus" ir alga "i rankas" - ta skirtuma, kurio jie negauna i rankas, jie bent pamato, rankose palaiko, sumoka i biudzheta...? Nifiga, jo paprasciausiai nera. O gal valstybe pati sau perveda...? O kaip teisineje valstybeje XXI amzhiuje gali buti tokios juodosios skyles...? Tie pinigai tik ant popieriaus, realiai ju nera ir nebuvo, primesk ant kiek sumazhetu deklaruojamas biudzheto deficitas, jeigu ishimt ish apyvartos ta protu nesuvokiama ishsireishkima "alga ant popieriaus". Ir apmokestint valstybes darbuotojus realiai, tegu susimoka mokescius nuo pajamu galu gale, nuo to ka jie gauna, kaip visi kiti mirtingieji.