Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-01 18:13:54
Nu va, tu parashei daug konkreciau, be bereikalingu pagraudenimu.
Taigi o kas cia negerai...? VšĮ yra LT istatymu leideju numatytas juridinis asmuo, mokesciu nemokantis, o jei ir mokantis, tai su kazhkokiom ten neatsimenu kokiom ishlygom. Legalu gi. O jei kam del to skauda galva, tegu keicia istatymus ir naikina visokius VšĮ. Nedideles aukeles prashymas be kasos kvito – va cia jau blogiau, nu tai reikia gaudyt tokius.