Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Toxis
Data: 2010-05-30 20:35:49
man keista, kad apie pinigu plovima nei zhodzhio - kaip save gerbiantys
versTlinykai aukoja bazhnychiai po belekiek pinigeliu, kurie mistishkai
sudega zhvakutems, o ish shventu dumu verstlinykai sugeba ishmoket algas, o
kunigelis x5ta isigyt - dievishka intervencija, nekitaip..
ir nei zhodzhio apie jokiais mokeschiais neapmokestinamas paslaugas - ir ash
kalbu apie visas paslaugas, pradedant "opiumo liaudzhiai" prekyba ir
baigiant nekilnojamojo turto sandoriais - heck, net valstybe ish bazhnychios
nuomojasi pastatus, o apie shiuos sandorius kazhkodel niekas nieko nezhino
ir jokiu mokeschiu nemoka...
taigi jo, ash irgi esu linkes sugedint tamsius ir neishprususius zhmones,
babankas, kurios ir taip badaudamos shitaj pinigu plovyklai atnesha ne
pidisa, o tik deshimt litu, uzh kuriuos galetu bene savaite mist, bet heck -
kunigeliui irgi reikia - x5'ti sukos nemazhai eda...