Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-31 09:15:16
"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:htu9bo$6hp$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek pavydo.

sumaishem jausmus - ash nemegstu bet kokio zhmoniu ir/ar valstybes apgaudinejimo budo - ne ash nepavydzhiu jiems, lygiai taip pat, kaip nepavydzhiu ir pvm'o grobstytojams, aktyvioms mamytems, heroino stumdytojiems ir geriesiams samariechiams kontrabandininkams - mano supratimu jie visi yra vienodi nusikalteliai.

> Toxi, pas juos pajamu nera, tik aukos.

dar karta pasidomek, tikrai, kaip pas juos nera pajamu. Pabandyk pasidomet kiek nekilnojamojo turto turi bazhnychia kiek ir kam ji nuomoja ir kokiom kainom - ir kiek _uzh_komercinius_sanderius_ - ne "aveliu ganyma" ir aukas - jie moka mokeschiu (chia tau padesiu - 0, nieko, ne su@$#%@#$%to cento)

 Ner nuo ko moket mokescius. Be to primesk kiek jie benzo nuperka x5tiems, kurio puse kainos – mokesciai.
> Shie geresni, jie leidzia pasirinkt, jokios prievartos. Ir surenka auku, gera valia. Mokescius kubilas galetu padaryt savanorishkus, kas kiek nori ir kas kiek gali, biudzhetas irgi suklestetu ;)

tegul jiems aukoja kas tik netingi, del manes, galima ir kashpirovskiui marinuotu agurku sloikus siust, bet gerbiamieji, kai uzhsiimam komercine veikla - susimokam mokeschius kaip visi kiti mirtingieji. Jei plaunam pinigus - gal dafai ir gresmes kaip ir visi mirtingiej prisiimam - kodel chia, kai ishplauna per "aukas" koki shimta kita tukstanteliu kokie vaiku namai, ar panashios organizacijos - tai jie tai daro zhildami, nes bet kada ant ju slenkshchio gali pasirodyt fntt - o shtai kai ta pati daro pedikas su sutana (heh, ne, cia ne metafora:) - jis tai daro absoliuchiai shaltais nervais, nes joks fntt net neturi teises ju tikrint! Kaip teisineje valstybeje XXI amzhiuje gali buti tokios juodosios skyles?! Vat shitai man yra nesuprantama! Imho kiekviena pedika su suknele reiktu pakratyt gerai, ir pazhiuret kas ten ish apachios ishkris - manau ne tik berniuku visa chora rastumem - chia dar uogytes - manau po ta sutana mes rastumem oj kiek kontrabandininku, stambiu imoniu vadovu ir tiesa pasakius nemazha dali visos sheshelines ekonomikos pinigeliu...