Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-01 15:23:06
Sodra yra kas, atskira parapija...? Apie bendra katila nieko neteko girdet...? Jei sodrai kas nors ir susigeneruoja, tai realiu mokesciu moketoju, tu, kurie moka mokescius, t.y. privataus sektoriaus.
Su savo saskaitos pinigais berods gali elgtis kaip tinkamas, o ka gali daryt su tais, kurie "ant popieriaus"...? :)