Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-03 07:40:49
Blynai. Klausimas ne apie tai, kokie mokesciai ir kur jie naudojami, o apie _valstybes darbuotojo_ mokescius. Kokio dydzhio jie bebutu, valstybe pati juos jam duoda, ir pati ishkart paima, nesvarbu, ar mokesciai butu 5%, ar 95%. Pinigu valstybes kishenej nuo butent shiu darbuotoju mokamu mokesciu nepadaugeja, ant nulio, nu. Negi sunku perskaityt priesh replajinant. O vat ish privataus verslo surenkami mokesciai – didina valstybes pinigu kieki.