Tema: Ats.: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Blynas
Data: 2010-06-03 08:52:18
Aš tau dar kartą sakau, pirma pasidomėk, paskui rašinėk. Apie darbuotojo (tame tarpe ir valstybės) ir darbdavio mokesčius, apie mokesčių administravimą, apie mokesčių lengvatas ir t.t. Kol nepasidomėsi sąžiningai (!!!!!), gali net neatsakinėt į mano rašliavą.

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:hu7boh$otp$1@trimpas.omnitel.net...