Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Trolis
Data: 2010-05-31 11:34:46
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:htvi44$7go$1@trimpas.omnitel.net...
> Visiška nepagarba kitiems diskusijų dalyviams iš tamstos pusės. Iš
> kažkokio durno įsitikinimo, kad kenki KEDui (WTF?), nesiskaitai ir su
> kitais. Čia, aišku, tavo reikalas, bet bent jau nesilazdavok, nes kiek
> kvailokai atrodo :)

Pas mane yra truputį kitokia idealogija. Pas mane by default niekas kaip ir
negauna pagarbos. Pagarbą reikia užsitarnauti. Taipgoi aš jos neprašau ir iš
kitų žmonių :) Galbūt kažkam keista pasirodys,. pvz KEdžiui, bet skirtingai
nuo jo Linas tikrai sugebėjo užsitarnaut mano pagarbą, nors elgiasi tikrai
ne taip pavyzdingai kaip KEdys :)

Čia visai neseniai daviau intverviu vienam žurnalui ir ten pasakiau mintį,
kurią pakratosiu ir tau:

"Išmokau nesikankinti dėl blogų dalykų, kurių negalima pakeisti.Manau, esu
nuėjęs nemažą nemažą kelią savo gyvenimo nekartinimo link"".

Tad tikrai visiškai man dzin kad kažkam atrodau kvailai. Manau, kad apie
mane žmonės daug blogiau galvoja kartais. Ir tikrai dėl to nesuku galvos,
nes nuo to laimingesniu nebūsiu. Tiesiog stengiuosi mažinti neigiamų emocijų
kiekį (pvz blogą savijautą dėl to, kad kažkas mane laiko kvailiu) ir
maksimizuoti teigiamų emocijų kiekį (kartais darant negražius arba blogus
dalykus :]).

Dėl lietuvybės - kažkada nutariau susitvarkyt ją ir pradėjau naudot TB.
Nepatiko. Pati programinė įranga nėra tokia patogi kaip įprastas OE,
nesugeba net binarnikų kombinuoti (bent jau prieš metus negalėjo). Spjoviau
ir grįžau prie patogaus OE, naudoju jį ir vargo nematau. Bet pasirodo
kartais ima ir išlenda pilypas iš kanapių, kuriam kažkas nepatinka. Kas gi
trukdo jam imti ir mane į ignore listą įtraukti ?

Nežinomų eksekų į savo kompą nesikišiu, nes tai man yra didelis saugumo
pažeidimas, o rankiniu būdu konfigūrintis tingiu. Be to... prarasiu dalį
teigiamų emocijų, kurias man karts nuo karto atneša KEdys. Galbūt ir atrodo
iškrypėliška, bet... kaip minėjau - dzin man ką galvoja kiti - svarbu, kad
aš jausčiausi gerai :)

Na o tavęs ponas Blyneli tiesiog galiu atsiprašyt, kad negaliu/nenoriu
susitvarkyt OE, kuris be jūsų dviejų daugiau niekam ir nekliūva :)