Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-27 16:26:19
Nu ir dar turbut pridekime, kad tik tokias sutartis ,kurias abi shalys
elgdamosis apdairiai kaip ir turetu sudaryti rashytine forma arba kazkaip
kitaip uzfiksuoti prievoles atsiradima. Nes jei ash Cube paklausiau, "Uz
kiek mano tetulei darza nuravesi", o ishgirdes atsakyma "Ha, duok shtuka
baksu - padarau",  padarau tau pavedima, abejoju, kad jau turiu teise ish
taves kazko reikalaut.