Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 17:26:11
siaip "mokejimo paskirtis"  kai kuriu asmenu yra naudojama, kai norima paskui irodyt, kad tu buvai informuotas:) Logiska, kad be taves , prie banko prisijungti niekas negali, logiska, kad nesunku patikrinti, kada buvai prisijunges . O jei prisijunges buvai , vadinasi turejai ir perskaityt :)  Pagal ideja, gali pervesti 10cnt, o paskirtyje irasyt priminima, kad laikas grazinti skola pagal koki tai vekseli. Skolininkui veliau butu sunku teigti, kad skolos priminimas jo nepasieke, jeigu jis buvo prisijunges prie banko tegu ir is Afrikos.   Bent jau man taip isaiskino.