Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-26 16:19:42
Nu taip - grazinti privalai. Taciau mano minimu atveju negrestu net tavo
minimos sankcijos - visdelto reikalas su NT.

O ir net negrazinus, reikalavimas vykdyti sutarti turetu buti pagristas
irodinejant tos sutarteis buvimu. Nes jei ash tau dabar pervesiu 20 Lt su
paskirtimi "uz L.P. darzu nuravejima pagal zodine sutarti", abejoju, kad tu
privalesi tai daryt, net jei negrazinsi pinigu per protinga laiko tarpa.