Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-05-27 14:21:33
Mano durna galva risti neteiseta praturtejima prie konkrecios sumos nera
teisinga. Koks alia Romanovas, vartantis milijonus, gali net nepastebeti
taip iplaukusiu nezinia uz ka 10.000 Lt. Bet jis turi daug daugiau
resursu, ir is karto susisiekus ir issiaiskinus situacija, turi galimybe
nedelsiant grazinti per klaida gauta suma be problemu ir gincu. Tuo
tarpu koks bomzas alkoholikas, gaves taip koki 1000 Lt, gali is karto ji
issvaistyti, ir net issiaiskinus situacija, nebetures is ko grazinti.
Siuo atveju nors suma ir 10 kartu mazesne, bet butu, mano galva,
neteisetas praturtejimas...

--
Valdas Vilutis