Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-27 10:45:41
Nepainiok skirtingu dalyku. Vienas dalykas - praturtejimas. Kitas - mano
zinojimas apie tai ir protingi veiksmai tam ivykdyti. Joks teismas tau
nepritaikys jokiu sankciju uz per klaida gautus 10 centu ar net 10 Litu.
Kitos puses isvedziojimai, kad tu buvai atsidares banko puslapi, matei
saskaitos likuti, todel tikrai zinojai, kad esi praturtejes bus tik oro
gadinimas. Tuo labiau kalbant apie TOP'ica - komentaras mokejimo paskirtyje
nera tinkamas informavimo budas.