Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 18:17:52
Galbut-negaliu gincytis. Taciau , sutik-keistokai atrodytum , teigdamas, kad prisijunges prie banko,  nematei pranesimo, ko pasekoje nieko nezinai. Nes pagal tokia logika-negi  gauta laiska i pasto dezute  PRIVALAI idemiai perskaityt? Ar privalai ji ATPLEST? Ar privalai ISLANKSTYT ir SKAITYT? Netgi jeigu tai registruotu budu gautas pranesimas.