Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-05-27 12:34:34
pala, o jei ash niekad nezhinau, kiek tiksliai yra pas mane pinigu, niekad netikrinu, kas ish kur pas mane atejo - ateia pas mane tautietis klausiu - duoda ir rankas chirika ir sako, nu va, likusi suma uzh tavo chata, anuos 341lita pervedzhiau priesh pusmeti, tu man ju negrazhinai, tai ash supratau, kaip sutikima, kad chia 9x% uzh tavo chata - taigi, judinkis, chop chop, man shiandien dar ikurtuves atshvest reikia...

jei taves pareikalauja kad grazhint ta suma, kuria pervede ir tu nesutinki, tada taip, bet pats pervedimas ir negrazinimas imho tikrai nieko nereiskia (iskyrus fakta, kad buvo pervesta)