Tema: Re: Ar e-bankininkystes israsas yra svarus dokumentas?
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-26 23:26:38
Rase taip:
"Jeigu tu gauni is kazko pinigu visai be pagrindo ir dar su nesamoninga paskirtim, tai pats
turetum kazkaip reaguoti - klausti, pranesti, nes siaip cia yra
neteisetas veiksmas - nepagristas praturtejimas. "

As nezinau , nuo kurios sumos tamsta pasijauti praturtejes :)  Gal koks Ramanovas ir 10klt nepastebetu ikritusiu? Sumos dydis keicia Cube pasakyma?