Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-03 13:16:36
.
nezinau, kaip cia dar aiskiau isisireiksti, o ir kazin ar verta?
Miskai, nors kai kurie is ju ir turi savininkus-nera besalygiskai tu savininku, kaip kokia masina, batai ar malkine. Todel privaciu misku-dziaugiasi ir priklydes grybautojas ir pro sali, keliu  vaziuojantis automobilistas ir atviruka nusipirkes miestietis. Jiems ne vienas ir tas pats-jei toks miskas butu aptvertas raudonai nudazyta tvora. Tuo ir agrumentavau-kad misku dziaugiasi daugiau zmoniu, nei ateinanciu i tavo virtuve, i kuria tu gali isiliesti pasalini asmeni arba ne. Tad norejau pasakyt, kad miskas nera tokia pat nuosavybes forma kaip virtuve, vien tuo, kad uzsimanes negali miske nei grindu norimos spalvos sudet, nei uzdraust i ji ieiti tan nepazistamam grybautojui. Sutinki? Ar vistiek neaisku?
 Del naudos-detalizuot irgi kazin ar verta? Sutinku, kad dar didesne liauziai nauda butu, tureti priejima prie padoraus seifo turinio, taciau-velgi, pabreziu, isigydamas miska turetum zinot , kad negalesi su juo elgtis kaip tinkamas. Nors jis ir tavo :) Istatymai tokie ir tiek-ju deretu prisilaikyt arba keist.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:hhlto2$ho1$1@trimpas.omnitel.net...
Pavyzdys ne į temą, nes tiek su žaisline, tiek su tikra, gali važinėti tik
tada, jei turi kategoriją, kuri tinka žemės, per kurią važinėjama,
savininkui. Bet tu kažkaip šokinėji nuo vieno argumento prie kito kai tik
supranti, kad prieš tai išsakytas argumentas yra neteisingas :)

Pirmiausia tavo metaforoje (news:hhi6d2$8sj$1@trimpas.omnitel.net)
argumentas, nuo kurio prasidėjo mūsų susirašinėjimas, buvo tas, kad
privatizavus miškus jais džiaugtųsi mažuma miškų savininkų, o dauguma į juos
kojos negalėtų įkelti. Jis yra tiek pat teisingas kiek ir argumentas, kad
privatizavus bet kokią žemę ją visą supirktų mažuma, aptvertų, ir dauguma į
ją kojos negalėtų įkelti.

Vėliau buvo argumentas (news:hhifsh$hna$1@trimpas.omnitel.net), kad miškų
negalima privatizuoti, nes iš laisvo priėjimo prie miškų liaudžiai yra
daugiau naudos nei iš laisvo priėjimo prie kitokios nuosavybės, kas yra
akivaizdi netiesa, ką aš ir parodžiau parodydamas kokią naudą liaudis turėtų
turėdama priėjimą prie tavo virtuvės ir kokią prie mano miško.

Galiausiai peršokai prie argumento, kad yra teisinga tai, kaip yra (tai yra
loginė klaida, pavadinimu "argument from antiquity"): "pries isigydamas
miska, turi jau suvokti, kad grybaut jame galima visiems, zverys turi
laisvai vaiksciot, o ir gamtovaizdi darkyt negalim", ką aš tau bandžiau
parodyti metafora news:hhlkbp$a5o$1@trimpas.omnitel.net.

Kiek dar šuoliuosim nuo vieno argumento prie kito? :)

--
Doc