Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo miðkà?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-31 09:50:36
Pamirsk tas tvoras arba vesk miskininko dukra.
Kaip sako KEdas, "Taigi fakin' ble per 10 sekundziu radau Misku istatyme" - zr. 4 punkta:

8 straipsnis. Asmenu lankymasis miske

1. Fiziniai asmenys turi teise laisvai lankytis miskuose, isskyrus rezervatu ir specialios paskirties objektu (pasienio
zona, kariniai objektai ir kt.) miskus ir miskus, kuriuose tai apriboja kiti istatymai. Asmenys gali rinkti vaisius,
vaistazoles ir vaistine zaliava, isskyrus augalu rusis, kuriu sarasa tvirtina Aplinkos ministerija, riesutauti, uogauti
ir grybauti, valstybiniuose miskuose laikyti bites aviliuose ir bitidese, laikydamiesi sio istatymo, Aplinkos apsaugos
istatymo bei kitu teises aktu reikalavimu.

2. Savivaldybiu vykdomosios institucijos misku urediju ir valstybiniu parku direkciju ar privaciu misku savininku
teikimu, o miestu miskuose - be sio teikimo, kai yra svarbiu priezasciu (didelis misko gaisru pavojus, misko kirtimai,
specializuoto ukio plotai, saugomi objektai, butinumas issaugoti misko isteklius, misko verslai ir pan.), gali visuose
miskuose uzdrausti ar apriboti fiziniu asmenu lankymasi bei vaistazoliu, grybu, uogu ir kitu misko istekliu naudojima.

3. Misku lankyma ir misko istekliu naudojima saugomose teritorijose reglamentuoja Saugomu teritoriju istatymas ir
saugomu teritoriju nuostatai, tvirtinami Vyriausybes ar jos igaliotos Aplinkos ministerijos.

4. Uzdraustu ar apribotu lankyti misku ribas rodo misko valdytojo, savininko ar naudotojo pastatyti informaciniai
zenklai.