Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-31 17:42:16
na, tai savo skypo apsiverti niekas gi netrukdo. Kalk aklina 2m aukscio tvora, jeigu jau pasidarei zemus langus, o noras yra su triusikais vaiksciot :) Nesuprantu, kodel tau norint vaiksciot su triusikais reikia kaimiecius isnaikint, o ne tau kelnes apsimaut ar sklypa  tvora apsitvert?  Tik nesupyk-cia vaizdziai, tiek ir beliko siu metu. Pradekim Naujuosius neisizeide. I sveikata!