Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-01 02:13:58
Doc rašė:

> Jo, wishfull thinking gyventi padeda. Deja tik tol, kol nepagalvoji kaip
> yra iš tikrųjų.

Na, wishfull thinking iš tikrųjų gyventi padeda. Turbūt daugiau pačiam,
kaip alternatyvios santvarkos, iki kurios reikėtų evoliucionuoti dar
bent porą šimtmečių (jei tik gautųsi), propaguotojui... ;-)

> Jei savo dėžutę rakini, yra idiotizmas aiškinti, kad aš negaliu
> užsirakinti didesnės dėžutės. Nebent tavo dėžutė ne ant žemės, t.y.
> gamtoje, o kosmose.

Rakinu betoninę dėžutę. Pastatytą ir įrengtą pagal visuotinius ir
įteisintus reikalavimus. Visuomenė pripažįsta, o teisė/santvarka
užtikrina mano teises (ne absoliučias, visgi) į tą dėžutę. O idiotizmas,
jau atleisk, yra suvokti, kad plaktukas kuris yra pačio  rankoje ir yra
pačio daiktas yra toks pats, lygiaveris nuosavybės subjektas, kaip ir
keli, keli šimtai ha žemės, miško...